Welkomstwoord van de voorganger

 

Leden en liefhebbers van EAG
 geeft ons niet
 
Maar worden niet moede in goed te doen want we zullen oogsten in de tijd dat we dat niet doen. Galaten 9:6.
Ongeacht de omstandigheden om ons heen hard, geen kwestie wat de geest is moe. Maar woord van de Heer zegt  we niet nalaten te voelen, met de terugkoop van het land gestolen door de vijand die je goed. Als de zaak is dat je had om terug te gaan en de eigenaar van de grond stapje voor stapje.
 
Gods belofte eerlijk zijn
Jesaja 43: 2
Moet je door het water gaan – ik ben bij je; of door rivieren – je wordt niet meegesleurd.
Moet je door het vuur gaan – het zal je niet verteren, de vlammen zullen je niet verschroeien.
 
Er zijn uitdrukkelijke belofte door het woord van de Heer dat het niet uitmaakt hoe hoog de golven van de omstandigheden, niet Super Moto en er was voor de vlammen van uw voeten niet steken of te verbranden. Zo Habakuk zei het vertrouwen in zijn gebed,
God, de HEER, is mijn kracht, hij maakt mijn voeten snel als hinden, hij laat mij over mijn bergen gaan. Habakuk 3:19.
Jezus wil dat je dan ook daadwerkelijk worden onze voeten als een hert voeten te beklimmen de berg snel en wendbaar, ondanks een rots om ons te helpen en sterkt ons, voltooien we de makkelijke we valen, maar van het geloof te blijven.
 
Vergeet niet het is uw keuze
 Er zijn honderden ideeën elke dag dat inspireren we zijn altijd in voor keuzes dus moeten we denken een vernieuwde, die gevolgd op wat de Geest is niet wat het lichaam.
 
Ik roep vandaag hemel en aarde als getuigen op: u staat voor de keuze tussen leven en dood, tussen zegen en vloek. Kies voor het leven, voor uw eigen toekomst en die van uw nakomelingen. Deuteronomium 19:30
 
We hoeven niet een poging om na te denken over het denken is verkeerd, want de geest van het lichaam vol met onjuiste ideeën. Over de andere kant moeten we bewust kiezen voor de gedachten die God verheerlijken om in de geest van Christus.
De meest moeilijke keuzes zijn eindeloos en we zijn constant in ons leven voor de moeilijke beslissingen en beslissende Dus God alert zijn volk in Deuteronomium en het getuigenis van het slachtoffer dat leven en dood voor hen, en hen bevolen om leven te kiezen voor een fatale beslissing zo belangrijk voor ons leven. Als we denken de strijd van de tegen het kwade gedachten moeten verwerpen deze Ideeën, we kiezen, we zijn in staat om te winnen en niet alleen dat, maar we moeten niet opgeven, omdat God, en staan in onze kant en dat is genoeg dat we niet opgeven, niet mislukken .. altijd blijven herinneren dat God staat in uw klas en werken in uw leven meer dan jij .. verwachten als je het volledige soevereiniteit over uw gedachten moeten herhalen kalme geest en een verschillende malen verlengd en dus samen met de Heer Jezus, die ondersteund wordt geroosterd juist te zijn.
 
Ik heb weer
De HEER, onze God, heeft bij de Horeb tegen ons gezegd: ‘Jullie zijn nu lang genoeg bij deze berg gebleven. Breek het kamp op en trek naar het bergland van de Amorieten …. Heel dat gebied schenk ik jullie. Trek het binnen en neem het in bezit, want dat is het land dat de HEER jullie voorouders Abraham, Isaak en Jakob en hun nageslacht onder ede heeft beloofd. Deuteronomium 1: 6 -8.
 
Hoewel de reis uit het land van Egypte naar het land van Kanaän duurt slechts elf dagen, maar het duurde veertig jaar, en de Heer blijft aan te pakken genoeg van storing in deze berg .. kan overleving verlengen in een methode of een bepaalde manier van denken niet willen veranderen of hem te passen, die de normale tijd zou verlengen die behoefte hebben om iets compleet in ons leven, dus moeten we effectief in onze nagedacht over de tevredenheid van de Heer
Zelfs terug gesneden uit de laatste veertig jaar veel tijd verspild ons .. God geeft altijd het navolgende elke keer opgeven of mislukken, een nieuwe kans om we terug komen en weer te hebben, vooral omdat hij geeft ons steunen goddelijke en is in afwachting van onze verhuizing plaats van nog op de berg.
 
David deze woorden in vieren zijn oprechte over zijn gevoelens
Weemoed vervult mijn ziel nu ik mij herinner hoe ik meeliep in een dichte stoet en optrok naar het huis van God – een feestende menigte, juichend en lovend Psalm 42: 5.
 
Satan probeert altijd om je het gevoel dat herhaaldelijk tekortschieten en openlijk zeggen je zult het niet omdat hij weet heel goed dat zonder hoop overlevering rechten en dit is wat de vijand goed is om het sneller te bereiken en een verlies van hoop.
De Bijbel bevestigt dat de overwinning ons zal niet zijn, als we naar wanhoop voelen, omdat we in dit geval, minder vertrouwen in de Heer dat Hij ons instaat overwinnen zal zijn en God houdt niet van deze gevoelens te worden bij ons omdat ze verdenkingen ongegrond waren.
 
Dus de Schrift zegt in 2 Korintiërs
en iedere verschansing die wordt opgetrokken tegen de kennis van God, we maken iedere gedachte krijgsgevangene om haar aan Christus te onderwerpen  2 Korintiërs 10:5.
 
Houd in gedachten dat als je denkt in je hart te worden .. dus de ideeën van hartfalen, het voelt zeker als een mislukking en dat had je je hart beschuldigen ideeën zal je zeker voelen, ongeacht het arrest .. en ga zo maar door. Gevaccineerd, maar het woord van God, en til je je gebeden tot Hem in oprechtheid en ruzie met hem en zeggen ... Hoewel de dingen langzaam gaan, maar ik dank de Heer voor de vooruitgang die God mij geeft om haar.
 
Vraag je onze hemelse Vader om je te helpen om verder te gaan .. vraag je God om niet weer terug te keren naar de manier van negatieve denken niet langer dezelfde fout maken opnieuw. Verwerp ik de gevoelens van falen en frustratie omdat ze niet van God, want God geeft ons niet een geest van angst maar van kracht, van liefde…Het is zeker dat de Heer Jezus selecteer je geest en geeft u de overwinning als je denkt dat een positieve reactie op een wijze die in overeenstemming is met de gedachte van God.
 
Je moet geduld hebben totdat je de vruchten krijgen want de geduld van de geests vrucht, want soms onze redding en onze bevrijding de tijd zal nemen en de Heer maakt gebruik van tijden en wachten tot ze tonen ons de vrucht van het geloof .. vertrouw, de tijd van God is perfect en heeft vertraging niet,
 
Want u weet: wanneer uw geloof op de proef wordt gesteld, leidt dat tot standvastigheid. Als die standvastigheid ook daadwerkelijk blijkt, zult u volmaakt en volkomen zijn, zonder enige tekortkoming. jakobus 1:3-4.
 
Omdat God zich bezighoudt met ons, ongeacht onze gevoelens of omstandigheden is het werk begonnen met een goede in mijn leven en het is in staat om aangevuld, in welke vorm of stijl is onze overwinning zullen worden aangevuld door
mijn vriend, Er is geen noodzaak voor een gevoel van falen of overlevering. Omdat God werkzaam is in u,
 
Want het is God die zowel het willen als het handelen bij u teweegbrengt, omdat het hem behaagt Filippenzen 2:13
 
Amen
 
Voorganger
Rev. Maged Welson